Selasa, 7 Jun 2011

OTORINOLARINGOLOGI..


assalamualaikum....
dan salam sejahtera pada yang bukan islam..

hari nie wany kena pg jumpa pakar dekat hospital sultanah bahiyah..
untuk buat rawatan susulan..
ingat nak pg awal la hari nie..nak ambik nombor awal..leh balik awal sikit..
tup tup...terlewat bangun daaa...huhuhu(letih semalam tidoQ lewat)

sampai je hospital terus ambik num
 dapat num 0831..waa..lama lagi nie..

nak tunggu lama lagi..so,turun pg kantin makan-makan dulu laa...(lapaQ)
lepas makan-makan naik balik kat tempat menunggu 2..
nak kata lama..tak la lama sangat tunggu..num wany dipanggil..

pakar tanya macam mana keadaan wany sekarang??
wany cakap la kata sakit balik kan..
lepas tu pakar tengok2 la kat tempat sakit 2..
dia cakap wany mengalami pendarahan...

ermmmmm..dah agak2 dah...
pastu terpaksa pg pg bilik lain pulak untuk cuci darah 2 kan...

sakit???????
tak sakit pon..myb dah biasa kot..huhu
turun je dari katil rasa macam nak pitam je...
hampir2 nak jatuh..

pakar suruh rehat dulu..tapi wany degil buat tak tau je..:)
selesai cuci..masuk bilik pakar tadi ambik tarikh janji temu yag akan datang..
pastu turun bawah pulak...untuk ambik ubat..

errrr..sebelum tu kena ambik num dulu naaa..:)

dapat num 5033...lama giler tunggu time nak ambik ubat nie...dah la pening..
tempat duduk pon tak ada..penuh dengan orang..T_T

time tunggu nak ambik ubat..tekak rasa loya la pulak...urm...
pg tandas...andddd....uwekkkkkkkkkkkkkk...uwekkkkkkkkk..
habis makanan wany makan tadi...T_T
pening yang teramat sangat..
dah la pg seorang...sabaQ wany sabaQ..


nie ubat yang dapat tadi..bekalan untuk sebulan sahaja..
selesai semua..pg la dekat moto..dok fikir juga nak balik terus ke nak pg rehat dekat rumah abg dulu..
lagipon rumah abg dalam hospital tu je...
ma ada pesan kalau pening jangan paksa diri bawa moto 2..
urmmm..malas la nak pg rumah abg..huhu..takut tak ada orang ja jap gi..
so,ambik keputusan untuk balik..

dalam keadaan pening bawa moto laju pulak...hihihi..(tak reti nak bawa slow2)
hampir2 juga la nak langgar kereta owg tdi..hahahaha..
ALHAMDULILLAH..pukul 11am sampai juga dekat rumah..ma tanya napew cepat sangat..
hahaha..adik rempit la ma..:p

~~sekian~~

5 ulasan:

aDisH.sHidA berkata...

ish wany nie...bahaya la mcmtu...lepas nie jgn wat cmni ok

kiera'sakura berkata...

wany sayang.. klu sayang akak tlong jgn wat prangai cm nie lagi.. klu jd pape cm ner? sape nk tgk wany? klu jtuh cm ner.. ish piat tlinga tue sat gi bru tau...

cik AngguR berkata...

len kali jgn wat cm tu key...ajk sesapa teman kn tau

Erin Azizan berkata...

wany saket apa?

Kyra berkata...

semoga cepat sembuh !! :)